Balogh-Molnár Ibolya


Most egy kicsit más. Megint rákantattam a decoupage-ra.
Már vagy 2 hónapja vettem ezt a teás dobozt, direkt nem túl nagyot, mert nincs valami sok hely a konyhámban. Még akkor találtam ezeket a szép pillangós szalvétákat is, egyből beléjük szerettem!!! Nem akartam az egész dobozt csak ezzel az egy félével díszíteni, de sehogy nem illet hozzá semmi, így végül csak zöld és barna temperával festettem még be a belsejét. Most hétvégén végre volt egy kis időm befejezni. Tegnap végre kisütött a nap is, hogy szép fotókat csináljak róla és megmutassam nektek. Nekem tetszik.


Részletek:





3 Responses
  1. Verus Says:

    Nagyon szép lett!Tényleg szép ez a lepkés szalvéta!


  2. DAnett Says:

    Igazán mutatós lett! Nagyon tetszik a színvilága és a lepkés szalvéta is :)


  3. éva judit Says:

    De jó,hogy ide néztem:) épp kinéztem egy teás dobozt a kreativ boltba és azon gondolkodtam mit is kezdjek vele,egy kis inspirációt kaptam tőlled,köszönöm,nagyon jó lett


Related Posts with Thumbnails