Balogh-Molnár Ibolya
Néha ilyeneket is szoktam csinálni!
Ez a sorsa az embernek ha a barátja gitározik meg énekel egy zenekarban. :)
Mindig nekem kell plakátot csinálnom.
Néha van jobban időm, de néha tényleg 1 óra alatt kell összevágnom, mert már ragasztanák is ki a fiúk. De azért szeretem csinálni.
A plakátokról írtam a szakdolgozatom is, mindig is kenvenc téma volt számomra a története és a készítése is.
Tudtam hogy valami plakát művészetes címet szeretnék, mondjuk szecessziós vagy régi filmes vagy színházi plakátokról szívesen írtam volna. Megkerestem a tanárt is, de lerázott, hogy majd ír ki ilyet is. Mire meg mentem a jobbakat már elhalászták előlem, így végül ez lett a címem.:
Politikai plakátok 1920 és 45 között Magyarországon. A palátművészet a vizuális nevelésben.
Na szóval, sokat szenvedtem vele, de a második fele könnyebben ment.


 


Címkék: | edit post
1 Response
  1. Nóri Says:

    Tetszenek a plakátjaid! A Tankcsapdát én is szeretem, koncerten már régen voltam, még a gyerekek születése előtt. Most Rammsteinre megyünk Pestre...


Related Posts with Thumbnails