Balogh-Molnár Ibolya

Timcsoca 4. őszi kihívására készítettem ezt az oldalt. A képen Doris, a sziámi cicám látható, aki sajnos csak 2 évig volt az egyém, 2002 őszén tűnt el. Akkoriban készült ez a fotó is, a szép barna színei miatt is gondoltam, hogy erre a kihívásra pont jó lesz. A róla készített rajzaimat beszkenneltem, majd lekicsinyítve kinyomtattam, ezeket miltonkapcsokkal rögzítettem.
A háttér papír: patternpaper archaic/relic/arc-116, amit smirglivel végig dörzsöltem. A kis képek mögött gipsz pólyát ragasztottam, amire kis fa leveleket nyomdáztam. A betűtípus: Aquarium ami az egyik kedvencem. A fa leveleket már ezer éve préseltem, olyan ragasztóval ragasztottam ami száradás után átlátszóvá válik.
A 2 film csík ebből a kontaktból való. Amikor még a szakközépben fotós voltam, az előhívott negatívról készítettünk egy ilyen 1 az egyben papír képet, amin ki lehetett választani a legjobbakat és csak azokból készítettünk nagyítást. Részlet képek:
Related Posts with Thumbnails