Balogh-Molnár Ibolya
Ez a most elkészült oldalam a szakközépiskolából való ballagásomat örökíti meg 2002-ből. Talán már az első terveim között szerepelt ez az elrendezés és amikor megláttam ezt a háttér papírt (Scarlets Letters: Recognition) a boltban egyből tudtam mi fog rá készülni.

TABLÓ:

Látható rajta a meghívónk amin egy élet fa motívum rajzolódik ki és minden évben más színű volt. Egy fotó rólam, de nem pont az amin a tablón vagyok ill. maga a tablónk ami elég különleges volt. Egy igazi bőröndből készült, amit a bőr szakos osztály társaim varázsoltak újjá.

Még ezt a kis képet is ráakartam tenni, de nem igazán illet hozzá, ezért csak ide került. A legjobb barátnőm Zsófi rajzolta, macskaként vagyunk ábrázolva mert volt egy macska-klubunk (de ez már egy másik történet).

A TABLÓN SZEREPLŐ KÉPEM: A meghívó színeiből indultam ki, a papír bordó, a minta fekete a szöveg pedig ezüst. A háttér papíron kívül használtam még sima fotó kartont és bordó papírt is. Amiknek a szélét a nem rég vásárolt minta vágó ollómmal díszítettem. 8 különböző cserélhető feje van, nem bírtam otthagyni. Kivágtam elemeket, felhajtottam ill. máshova ragasztottam őket. Díszítésként használtam még szalagokat, gombokat és ezüst flittereket is. Részletek:

Related Posts with Thumbnails