Balogh-Molnár Ibolya


2 bejegyzéssel ezelőtt írtam, hogy most először életemben meggy szörpöt és lekvárt készítettem. Aztán olvastam a Yabo augusztusi kihívását, aminek a témája a vitamin, gondoltam erre pont jó lesz. Előszedtem a maradék tábori kit papírjaimat, kitaláltam egy elrendezést és pik-pak már kész is volt az oldal!!! Ritkán megy ilyen gyorsan, de most valahogy megszállt az ihlet. 
Van egy zseb is, amibe raktam egy komment címkét és 2 megmaradt befőtt címkét is. A jobb felső sarokban lévő meggyet 2 szelet parafadugóból csináltam. A betűket a táborban vettem és a lap szélét is a táborban lyukasztottam végig. Majd a végén telefestegettem fehér, barna, piros meg zöld temperával. Szerintem szuper lett.


Részletek: 









5 Responses
  1. Gybogi Says:

    iszonyat jóóóóóóóóóóóóóóó! imádom ahogy festesz, meg azt a laza, de mégis nagyon egyben van stílusodat! :) nagyon ott van ez az oldal, meg szerintem a befőttek is... :)


  2. NőiCsizma Says:

    Fantasztikus oldal lett!!! Van mit tanulni Tőled...


  3. Rika Says:

    Szerintem is szuper lett!


  4. Tipitá Says:

    Szerintem jövőre már nem csak meggyet fogsz berakni!!!:))


  5. Trillucy Says:

    Itt is írom,hogy mennyire szenzációs oldalt készítettél!!Eszméletlenül tetszik Ibi! :-)


Related Posts with Thumbnails